Over Exclaimer

Ontmoet onze oprichters, ontdek wat wij doen en wat onze mission statement is.

Exclaimer is wereldmarktleider op het gebied van het centraal beheren van zakelijke e-mailhandtekeningen. Meer dan 75 miljoen gebruikers in meer dan 150 landen, inclusief internationaal bekende bedrijven zoals Sony, de BBC, de Canadese regering en het stadbestuur van Sydney, maken gebruik van onze bekroonde oplossingen voor professionele e-mailhandtekeningen.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk met kantoren in Nederland, Duitsland Australië en de Verenigde Staten.

Onze geschiedenis

Gary Levell, Chris Crawshay en Andrew Millington ontwikkelden in 2000 software voor e-maildisclaimers en -handtekeningen. Zo ontstond Exclaimer. Exchange bood geen mogelijkheid om een handtekening of disclaimer aan een e-mail toe te voegen en verschillende klanten van het IT-bureau van Millington en Crawshay vroegen destijds om een oplossing op maat.

Ervan uitgaand dat het een fluitje van een cent zou zijn, zochten ze in eerste instantie online naar out-of-the-box-producten – maar tevergeefs. Ze zagen een gat in de markt, trokken Gary Levell aan als hoofdontwikkelaar en putten uit al hun ervaring en knowhow om een product te creëren dat niet alleen voldeed aan de behoeften van hun klanten, maar ook aan hun eigen visie op software: sterk, eenvoudig en ondersteund door een geweldige service. Deze kernwaarden zijn in ruim tien jaar ongewijzigd gebleven.

Onze mensen

De organisatie is de afgelopen 15 jaar veel veranderd: van drie ondernemers is het uitgegroeid tot een internationaal team van zo’n 70 medewerkers met verschillende specialiteiten, van ontwikkelaars tot grafisch ontwerpers en zelfs data-analisten.

Exclaimer waardeert de diversiteit van alle bijdragen. Van de onverzettelijke, systematische medewerkers van de technische support tot aan de creatieve, fantasierijke softwareontwikkelaars. Aangezien de oprichters zelf een breed scala aan talenten en persoonlijkheden vertegenwoordigen, zit in de Exclaimer-cultuur het besef ingebakken dat eersteklas producten, diensten en ideeën gebaseerd zijn op uiteenlopende talenten, leerstijlen en visies.

Cultuur

Een paar dingen heeft iedereen bij Exclaimer gemeen: onze kernwaarden. Kracht, eenvoud en service spelen een centrale rol bij alles wat Exclaimer doet of aanbiedt.

Sterke producten moeten onder alle omstandigheden robuust zijn, hoe buitengewoon, ongebruikelijk of veeleisend dan ook. Software moet een aanwinst zijn waar elk bedrijf van op aan kan. Dat betekent misschien dat Exclaimer haar producten uit-en-te-na moet testen, maar dat is nu eenmaal de unieke Exclaimer-kwaliteit. Wij stellen onze producten meer op de proef en stellen hogere eisen dan de meeste klanten ooit zullen doen. We willen niets aan het toeval overlaten en eenvoud gaat daarmee hand in hand. De structuur, de interface, de manier waarop we die vormgeven: onze producten moeten door en door eenvoudig zijn. Zodat u ze meteen doorhebt en dat u deze makkelijk kunt schalen, aanpassen en onderhouden.

Dat geldt ook voor onze service, want u wordt ondersteund door een team van professionele, toegewijde medewerkers voor wie niets te veel is. Sinds de oprichting van Exclaimer hebben we geprobeerd software te creëren die we zelf zouden willen gebruiken: betrouwbare, gebruikersvriendelijke software die we gemakkelijk kunnen implementeren. Met de zekerheid dat er altijd hulp bij de hand is als we die nodig hebben.

Volg ons op social media

Contact