Software Maintenance Agreement (SMA)

  • Hoe verleng ik mijn Exclaimer-SMA?

    Stuur een e-mail naar sales@exclaimer.com of, als u rechtstreeks contact heeft onderhouden met iemand bij Exclaimer, vraag deze contactpersoon dan om u te helpen bij het doorvoeren van de verlenging. We staan klaar om u van dienst te zijn.

  • Kan ik korting krijgen?

    Ja. Met de SMA voor 3 jaar bespaart u 20% per jaar en hoeft u bovendien niet telkens opnieuw te verlengen: hierdoor bespaart u tijd, inspanning en kosten.

  • Waarom verlengen?

    De voordelen, zoals updatebeveiliging, upgradebeveiliging, technische ondersteuning op afstand via GoToAssist, telefoon, e-mail en VOIP, worden het best beschreven op de Exclaimer SMA-overzichtspagina.

  • Hoe pas ik mijn verlengde SMA-licentie toe?

    Na het aanschaffen van de verlenging krijgt u via e-mail een nieuwe licentie toegestuurd. Deze e-mail bevat een bijlage met instructies voor het toepassen van uw licentie. De instructies zijn ook te vinden op de pagina met hulpbronnen voor het betreffende product op deze site.

  • Kan ik voortijdig verlengen?

    Ja. U kunt uw SMA verlengen voordat deze verloopt of overstappen op een SMA voor 3 jaar wanneer u maar wilt. Uw nieuwe SMA gaat in dat geval gewoon in op de datum waarop uw huidige overeenkomst verloopt.

  • Hoe weet ik of de SMA is verlopen?

    De ondersteuningsstatus van de software wordt weergegeven op het tabblad Licensing (Licenties), maar als u hulp nodig heeft, stuur dan gerust een e-mail naar help@exclaimer.com.