Software Maintenance Agreement (SMA)

  • Toegang tot updates

    Ondersteunde klanten krijgen alle productupdates gratis aangeboden, omdat alleen up-to-date installaties van het product door Exclaimer worden ondersteund.

    Nieuwe functies, nieuwe toevoegingen en bugfixes zijn dus uitsluitend beschikbaar voor klanten met SMA-dekking.

  • Kortingen op upgrades

    Als Exclaimer een product uitbrengt dat lijkt op de software die een ondersteunde klant al heeft maar dat hiervan los staat, kunnen klanten hulp, advies en kortingen verwachten als ze upgraden.

  • Contact opnemen met Support

    U kunt ondersteuning krijgen per telefoon en via e-mail, VOIP en extern bureaublad. Exclaimer Support biedt uiteenlopende communicatiemiddelen afhankelijk van beschikbaarheid, de behoeften van de klanten en de urgentie van hun vragen.

    Exclaimer Support is bereikbaar tijdens kantooruren (US Eastern en GMT/CET) op maandag-vrijdag met uitzondering van 25 en 26 december en 1 januari.

  • Continue stabiliteit

    Wij testen onze software bij elke nieuwe update voor Exchange, Windows en alle systemen waarvan de software gebruikmaakt. Als u niet de meest recente updates gebruikt, krijgt u niet dat cruciale niveau van stabiliteit.

  • Verplichte minimale SMA

    U moet een SMA voor minstens één jaar aanschaffen wanneer u een product koopt. Na dat eerste jaar laten we het aan u over of u uw ondersteuningsovereenkomst wilt verlengen.

  • Korting op SMA voor 3 jaar

    Met een SMA voor 3 jaar krijgt u 20% korting per jaar. Wanneer Windows Server, Exchange, Office en de andere producten waarmee onze software rechtstreeks samenwerkt, door Microsoft worden aangepast, zijn er waarschijnlijk updates voor en wijzigingen in onze software nodig.

    Klanten met een SMA voor 3 jaar hebben sneller en gemakkelijker toegang tot deze updates en zijn bovendien geen administratiekosten kwijt aan herhaalde verlenging van hun overeenkomst.

  • Verplichting tot naleving

    Voor organisaties met initiatieven of vereisten om alle informatiesystemen up-to date te houden, is de Exclaimer-SMA van essentieel belang.

    Toegang tot de actuele, geteste, goedgekeurde, Microsoft Certified-versie, afhankelijk van welke u gebruikt, kan van cruciaal belang zijn voor continue optimale werking van uw informatiesysteem en voor onze garantie van voortdurende integriteit.

Bespreek uw behoeften met Exclaimer door een e-mail te sturen naar help@exclaimer.com, of neem contact met ons op aan de hand van de gegevens op onze contactpagina om gerelateerde of algemenere kwesties te bespreken.

Contact met ons opnemen